برترین مجله اینترنتی


آرشيو مطالب

5 مهر 1393

3 مهر 1393

2 شهريور 1393

3 تير 1393

2 تير 1393

7 خرداد 1393

5 خرداد 1393

4 خرداد 1393

1 خرداد 1393

7 ارديبهشت 1393

6 ارديبهشت 1393

4 ارديبهشت 1393

2 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

5 فروردين 1393

3 فروردين 1393

1 فروردين 1393

7 اسفند 1392

5 اسفند 1392

4 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

1 اسفند 1392

7 بهمن 1392

6 بهمن 1392

5 بهمن 1392

4 بهمن 1392

3 بهمن 1392

2 بهمن 1392

1 بهمن 1392

موضوعات

اخبار روز

سیاسی

اقتصادی

اجتماعی

ورزشی

عمومی

سلامت

تناسب اندام

تغذیه

پزشکی

سلامت عمومی

اجتماعی

خانواده

برترینها

فرهنگ و هنر

دانش و فناوری

سرگرمی

عجایب

دیدنی ها

طنز

داستانک

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

ریدکس پلاس اصل

خریدپستی سریال های روز دنیا

قلم خاص

تاس چت

فروشگاه اینترنتی طرح اصل

طلا دانلود

ساعت مردانه

سر دنده ال ای دی led

ردیاب مخفی خودرو





قالب بلاگفا


نويسندگان
tiktak0011

نويسندگان
تناسب اندام , تغذیه , بازيگر زن معروف كه دو شوهر دارد, بازيگر معروف 2 مرده, بازيگر معروف سينما كه همزمان 2 شوهر دارد! + عكس, بازيگر معروفي كه دو شوهر دارد, عكس جديد كيم كارداشيان, عكس جديد کیم کارداشیان, عكس جديد کیم کارد , خانم , (+عکس) , کفش , مردانه , توسط , یک , تصاویر لایه باز پوستر های رنگارنگ فانتزی , مطالب سایت مفید دختران پسران عالیه , امید ما فقط به و دختران , لیگ فوتبال فانتزی , آموزشگاه , طرز پخت نان فانتزی , چشم امید ما تنها به و دختران زیبا و , باز , طراح , چندش آورترین کفش مردانه توسط یک طراح خانم (+عکس) , چندش , آورترین , اعتراضی فیلم برانگیز درباره , فیلم جنجال درباره درباره , برانگیز فیلم جنجال بیانیه , اعتراضی فیلم جنجال بیانیه , درباره برانگیز فیلم اعتراضی , برانگیز جنجال اعتراضی درباره , درباره درباره جنجال اعتراض ,


درباره وبلاگ



بسم الله الرحمن الرحیم. به برترین مجله اینترنتی خوش آمدید!!! سیدعلی قاسمی هستم متولد فروردین 75,ساکن مازندران و هدفم از ایجاد این وبلاگ نوشتن جمع آوری و انتشار مقالاته!!! درضمن اگه سوالی داشتین توی نظرات بنویسین و یا بم ایمیل بزنین. وقتے میگے : دیگہ براـی همیشہ فراموشش ڪردم و هیچ احتیاجے بہش ندارم و تموم بد و بیراهاـی دنیا رو نصیبش میڪنے دقیقا همون زمانیہ ڪہ بیشتر از همیشہ دلت براش تنگ شده …
alextiger1995@yahoo.com

پیوند های روزانه

ارسال دستگاه از چین به ایران

حمل از دبی

قلاده اتوماتیک ضد پارس

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

جزییات درمانی 4 قربانی اسیدپاشی اصفهان

نهایت قدرت گریم چهره را دیده اید؟+عکس

دیدار کیتارو با جنتی+تصاویر

«بهنوش بختیاری» قبل از عمل بینی +عکس

مرد آفریقایی با 4 زن و 12 نامزد دستگیر شد!

دایناسور سواری! +عکس

بازار سیاه فروش "تخمک و جنین"!!

مردگان خود را نگین انگشتر کنید! +عکس

گستاخی جدید عربستان علیه ایران

قطار مرد ۵۰ ساله را له کرد

اجاره خانه، شبی 20 میلیون

ویژگی های منحصر به فرد ویندوز 10

رقصیدن مختلط داعشی‌ها

رونالدو و پسرش در استخر توپ

تصاویر حمله داعش به مهمانی دختران دبیرستانی+18

فروش 300 دختر با قیمت استثنایی 3 میلیون تومان

داستان - کیس مناسب ازدواج

چرا موها نازک و کم پشت می شوند؟

شتر سواری عمو پورنگ/ تصاویر

کثیف‌ترین و بدترین کار دنیا +عکس

تصاویر/ کارخانه نمکزدایی میدان لب سفید در مناطق نفتخیز جنوب

ماجراهای‌مجیدی‌درهندوستان

عکس‌های خیره‌کننده دختر روس با حیوانات

مینی خودروی پژو/عکس

زیبایی تکرار نشدنی در بوتان +عکس

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 77473
تعداد مطالب : 288
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


علاقه به این غذاها و رمزگشایی از سلامت بدن

شور می خورید یا شیرین؟ بیسکویت و چیپس خورید یا شکلات خور؟ مدام قهوه می نوشید یا عشق نوشابه اید؟ تمام این هوس های غذایی می تواند نشان دهنده وضعیت سلامتی شما باشد؛ یعنی اینکه تمایل زیاد به مصرف یک ماده غذایی می تواند ناشی از کمبود برخی از مواد مغذی در بدنتان باشد. البته حواستان باشد که می گوییم «می تواند» نشان دهنده کمبودی باشد. برای مطمئن شدن باید تحت نظر پزشک آزمایش بدهید و وضعیتتان بررسی شود. با ما باشید تا بگوییم تمایل شدید به هر ماده غذایی امکان کمبود کدام ماده مغذی در بدن را نمایان می سازد.

شکلات

همه چی آرومه و شما خیلی خوشبخت هستید؛ اما در طول روز تمایل شدیدی به مصرف شکلات دارید. به عقیده برخی از متخصصان این میل شدید ممکن است ناشی از کمبود جزئی منیزیم باشد. شکلات یکی از منابع غذایی سرشار از منیزیم است و به همین دلیل اگر با کمبود این ماده مغذی مواجه باشید امکان دارد تمایل زیادی به مصرف شکلات در بدنتان شکل بگیرد.



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 1 / 3 / 1393




دشمن واقعی بدنِ انسان

کارشناسان سلامت اخیرا در یک مستند پزشکی ضمن معرفی «شکر» به عنوان دشمن واقعی برای بدن انسان، اعمال قوانین محدودکننده در استفاده پنهان از این شیرین‌کننده خطرناک در غذاهای به ظاهر سالم را خواستار شدند.

به گزارش ایسنا، تاکنون مستندهای موفق و تاثیرگذاری با موضوعات سیاسی، حیات‌وحش و پزشکی ساخته شده‌اند و هر یک از آنها شاهد استقبال و تحسین مردم و بینندگان آنها بوده‌اند و توانسته‌اند توجه جهانی را نسبت به مشکلات و مسائل روزمره نظیر گرمای جهانی، سوء رفتار با حیوانات و فعالیت‌های صنایع بزرگ غذایی جلب کنند. این‌بار مستند جدیدی تولید و پخش شده که در آن به یکی از مشکلات جهانی بشری یعنی چاقی مفرط و بیماری‌های مرتبط با آن اشاره می‌کند.

این فیلم که ساخته «لاری دیوید» است ده‌ها سال سوء برداشت و اطلاعات غلط تغذیه‌ای و ترویج عادت‌های غذایی اشتباه را که از سوی کارخانجات صنایع غذایی به مردم ارائه شده‌اند و همچنین موضوعاتی چون کالری خوب،‌ کالری بد، ژن چاقی و سبک زندگی را به چالش کشیده است. وقتی صحبت از چاقی می‌شود شاید چربی دوست ما محسوب نشود اما خطر آن نیز به شدت شکر نیست.

مطالعه‌ای که اخیرا در آمریکا انجام شده نشان می‌دهد 17 درصد



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




راه جادویی چاقی صورت

راه جادویی چاقی صورت

لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر كسی هست که آن را تجربه نكرده باشد. بسیاری از ما با كوچك ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی مان با لاغری صورت رو به رو می شویم. كافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در كوتاه ترین زمان ممكن جذابیت و زیبایی صورت مان  را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یكی از شایع ترین مشكلاتی است كه غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه رو هستند و برای درمان آن تلاش می كنند. بیشتر: سلامت نیوز (تندرستی): آموزش:رفع لاغری صورت با 8 کلید جادویی::.

اگرچه امروزه در طب مدرن شیوه هایی همچون تزریق ژل و بوتاکس برای پرتر به نظر رسیدن صورت و زیبایی آن وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می کنیم پیش از آنکه این شیوه ها را تجربه کنید به توصیه درمانگران طب سنتی و نسخه های گیاهی و طبیعی آنها عمل کنید تا بدون عارضه و نگرانی به نتیجه برسید.



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در یک شنبه 22 / 1 / 1393




2 تمرین برای درمان انزال زودرس

انزال زودرس شایع ترین اختلال جنسی در بین مردان زیر ۴۰ سال است. در بین افراد بالای ۴۰ سال هم این مشکل وجود دارد ولی اختلال شماره یک نیست. بنابراین اگر این مشکل را دارید تنها نیستید و امیدوارم در این نوشتار پاسخ سئوالاتتان را بگیرید.

*اگر می شود در مورد انزال زودرس و دلایل آن بیشتر توضیح بدهید؟

زودانزالی یا انزال زودرس به حالتی گفته می شود که فرد زود تر از زمانی که می خواهد به انزال برسد و یا اینکه به حدی زود به انزال برسد که شریک جنسی اش از ارتباط جنسی لذت کافی نبرد. البته باید انتظارات واقع گرایانه باشند. این تعریفی است که مورد تایید اکثر متخصصین علم مسائل جنسی یا سکسولوژی است.

*زمان استاندارد برای به انزال رسیدن چیست؟



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
:: برچسب‌ها: 2 ، تمرین ، برای ، درمان ، انزال ، زودرس ، 2 تمرین برای درمان انزال زودرس,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 20 / 1 / 1393




ارتباط آب معدنی و بیماری آلزایمر!؟

محققان انگلیسی در یک مطالعه جدید نشان دادند که مصرف روزانه آب معدنی در پیشگیری و حتی جبران اثرات مخرب بیماری  آلزایمر بر روی حافظه نقش دارد.

این متخصصان اظهار داشتند که آب غنی از ماده معدنی سیلیکون می تواند روند افت توانایی ذهنی را در مبتلایان به آلزایمر کند سازد زیرا این عنصر به تخلیه آلومینیوم سمی از بدن کمک می کند. تحقیقات قبلی نشان داده بودند که آلومینیوم خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می دهد و بررسی اخیر اثبات کرد که نوشیدن آب معدنی غنی شده با سیلیکون تاثیر بسزایی در کاهش سطح این ماده سمی در مبتلایان به آلزایمر دارد.

برای انجام این مطالعه از شرکت کنندگان خواسته شد که به مدت 13 هفته هر روز یک لیتر آب معدنی حاوی سیلیکون بنوشند. نتایج نشان داد که پس از این مدت سطح آلومینیوم در بدن این افراد کاهش یافته و روند کاهش توانایی ذهنی آرام تر شده است. شرح و نتایج این تحقیق در نشریه "بیماری آلزایمر" به چاپ رسیده است.

 



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 20 / 1 / 1393




چگونه ناخن هایمان را تقویت کنیم؟

ناخن ضعیف، شکننده، می تواند خسته کننده باشد ! هزاران محصول وجود دارد، که ناخنها را قوی و سخت تر، می کند و حتی سریع تر بلند می کند.با این حال، شما می توانید ناخن های خود را در چند مرحله ساده قویتر کنید. آیا زیاد دست های خود را در آب نگه می دارید، مانند شنا کردن و یا شستن ظروف؟ فعالیت های روزانه تا حد زیادی در شکنندگی ناخنها موثر است.

اکثر مردم در فواصلی از زندگی شان با ناخن هایی شکننده یا حتی ترک خورده دست و پنجه نرم می کنند! این یک بیماری آزار دهنده است که معمولا به واسطه ی خشکی بیش از اندازه ی بستر و پوست اطرف ناخن بوجود می آید. زمانی که چنین اتفاقی بیفتد، ناخن شما سلامت و استحکام اش را از دست داده و رشدی دشوار خواهد داشت.



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 20 / 1 / 1393




چرا نباید هنگام خواب موبایل در کنارمان باشد؟

تحقیقات پژوهشگران دانشگاه هاروارد نشان می دهد خوابیدن در کنار تلفن همراه، بویژه گوشی های هوشمند باعث ایجاد اختلال در خواب می شود.

بی خوابی یکی از مشکلات رایج دنیای امروز است و از هر سه نفر یک نفر در جهان از مشکل کم خوابی رنج می برد. با این حال، افراد بسیاری از زنگ هشدار تلفن همراه خود برای بیدار شدن از خواب استفاده می کنند و به همین علت هنگام خواب گوشی تلفن همراه را در نزدیکی خود قرار می دهند.

به گفته محققان، وجود تلفن همراه در کنار فرد در طول شب تاثیرات نامطلوبی بر کیفیت خواب دارد. مشکل اصلی در مورد دستگاه تلفن همراه نور صفحه نمایش است که در نسل جدید گوشی های هوشمند با وجود کیفیت بالای صفحه های نمایش این مشکل دوچندان شده است.

شارل شوئلر، محقق دانشگاه هاروارد اظهار کرد: پرتوهایی که از صفحه تلفن همراه ساطع می شود، باعث



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 20 / 1 / 1393




7 صبحانه برای داشتن پوست زیبا

خوردن یک صبحانه سالم با از دست دادن وزن، پیشگیری از بیماری های مزمن و بالا بردن سطح انرژی در طول روز در ارتباط است.

غذاهایی که شما هر روز صبح ( و در طول روز ) می خورید می تواند بر سلامت و ظاهر پوست شما تاثیر داشته باشد.

1- نان تست سبوسدار با کره بادام

انتخاب نان سبوس دار یا سبوس گندم دارای فیبر و مواد مغذی بالاتر از نان سفید و معمولا در قند پایین تر است. رژیم غذایی سرشار از قند می تواند برای پوست بسیار مخرب باشد و بنابراین بهتر است هر زمان که می توانید یک یا دو تکه از نان تست با کره بادام مصرف کنید این روغن حاوی 50 درصد چربی اشباع نشده بیشتر و 25 درصد چربی اشباع شده کمتر است و برای سلامت پوست ضروری است.

2 غلات کامل با شیر بدون چربی و انواع توت ها

غلات سبوس دار، لبنیات کم چرب و محصولات بسته بندی آنتی اکسیدان برای داشتن پوست سالم مفید است بسیاری از غلات و حبوبات نیز با مواد مغذی مانند روی و آهن، که برای پوست فوق العاده مفید هستند اما اغلب در رژیم غذایی ما وجود ندارد غنی می شوند.

3 - تخم مرغ و پنیر کم چرب با غلات کامل



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 28 / 12 / 1392




5 دشمن اصلی دندان تان در تابستان

اگر شما هم عاشق نوشیدنی های ترش و اسیدی هستید باید حواستان باشد که امکان دارد دندان هایتان را در معرض خطر قرار دهید.

تابستان که می شود میل به خوردن بستنی، شربت، آب میوه های خنک و غیره زیاد می شود. خود من همیشه به مادرم سفارش می کنم حتماً یک شیشه شربت آماده در یخچال داشته باشد تا هر کس از بیرون می آید یک لیوان بخورد. البته خودم اول از همه سراغ آب خنک می روم تا شربت. اما خیلی ها شربت و آب میوه های خنک را ترجیح می دهند و یا به هیچ عنوان از یک پیاله ی پر و پیمان بستنی نمی گذرند چون معتقدند «جگر را حال می آورد». اما همین مواد غذایی تابستانی که به اصطلاح « جگر را حال می آورد » می تواند به راحتی حال دندان ها را بگیرد. اگر می خواهید بعد از تابستان چند دندان دردناک و خراب روی دستتان نماند و لبخندتان به زیبایی همیشه باشد باید در مصرف برخی از این « جگر حال بیاورها » احتیاط کنید و حتماً حواستان به بچه ها نیز باشد. با ما همراه باشید تا با 5 نمونه از این نشاط آورهای تابستانی که می تواند دندان های تان را از بین ببرد آشنا شوید.



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 28 / 12 / 1392




اگر پرمو هستید، بخوانید

در ابتدای خلقت، بشر پرموتر بود و این پرمویی نقش حفاظتی و گرمایشی داشت ولی امروزه نمی توانیم نقشی برای موی بدن قائل شویم و می بینیم که بسیاری از جمله خانم ها درصددند موهای زائد بدن را از بین ببرند و بعد هیچ اتفاقی هم نمی افتد و اختلالی در بدن ایجاد نمی شود. البته از بین بردن کامل موها آنقدر ها هم راحت نیست.

در این مطلب می خواهیم بدانیم چرا برخی از افراد پرموترند و چگونه می توانیم از شر موهای زائد رها شویم. دکتر کامران جزایری، متخصص بیماری های پوست و مو بیشتر در این باره برایمان توضیح می دهد.

الگوی رشد مو در بدن افراد چگونه است؟

رویش مودر هر دو جنس در نقاط مختلف بدن متفاوت است. مثلا موی ناحیه سر، فاز رشد سریع تر و فاز استراحت کوتاه تری دارد و به همین دلیل تا یک متر هم می تواند رشد کند. طول دوره رشد موهای ابرو یا بدن کوتاه تر است و در یک طول خاصی متوقف می شود.



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در یک شنبه 23 / 12 / 1392




س مثل "سمنو"؛ بلای جان سرطان

عبدالعلی غلامپور کارشناس تغذیه در گفتگو با ایمنا افزود: تغییراتی که در یک دانه گندم درحین جوانه زدن رخ می دهد، بسیار جالب است و این مساله است که ارزش تغذیه ای آن را افزایش می دهد.
وی اظهارداشت:در پی این تغییرات انرژی و کربوهیدرات دانه گندم کاهش می یابد و در عوض پروتئین، کلسیم، پتاسیم، سدیم، آهن و فسفر آن افزایش می یابد.
این کارشناس تغذیه با بیان اینکه سمنو غنی از انواع ویتامین ها است، گفت: ویتامین های گروه (B) برای بهبود وضعیت پوست وتقویت موی سر وجلوگیری از ریزش موی سر بسیار مفید است که در سمنو وجود دارد.
غلامپور ادامه داد: همچنین ویتامین (ای) موجود در سمنو در تولید مثل و پیشگیری از سرطان نقش موثری دارد. 



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در یک شنبه 23 / 12 / 1392




چاق ها حافظه ضعیف تری دارند

تحقیقات انجام شده در سوئد نشان می دهد که چاقی اثر منفی بر حافظه دارد، اما خوشبختانه این اثر قابل بازگشت است و با کاهش وزن، وضعیت حافظه نیز بهبود می یابد.

برای انجام این مطالعه 20 زن با میانگین سنی 61 سال تحت رژیم غذایی کاهش وزن قرار گرفتند و سپس حافظه اپیزودیک آنان توسط پرسشنامه هایی مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که کاهش وزن موجب بهبود حافظه و پردازش بهتر اطلاعات در مغز می شود.

متخصصان معتقدند کاهش وزن و تناسب اندام علاوه بر فواید متعدد از جمله پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی، فشارخون، دیابت و ... موجب بهبود حافظه و تقویت عملکرد مغز در بازیابی خاطرات می شود.

 



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در یک شنبه 23 / 12 / 1392




چند تمرین ساده برای تقویت مغز!

استفاده از مغز بدون وقفه در محل کار ادامه دارد، بنابراین برای مدیریت اطلاعات و فراموش نشدن جزئیات روزانه، انجام برخی تمرینات مغزی ضروری است. به همان ترتیب که فعالیت های جسمی و ورزش عضلات را تقویت می کنند، تمرین های ذهنی نیز، فعالیت های مغزی را بهبود می بخشند.

در ادامه برخی از برترین تمرین ها برای تقویت مغز ذکر می شوند:

تقویت حافظه کوتاه مدت

تقویت حافظه کوتاه مدت به ذهن کمک می کند تا اطلاعات جدید سریع تر به خاطر سپرده و در نتیجه با سرعت بالا به کار گرفته شوند. این تمرین، زمان بسیار کمی در حد چند دقیقه در روز را به خود اختصاص می دهد.برای چند ثانیه فهرستی از چند کلمه تصادفی، مثل فهرست خرید را نگاه کنید و آنها را به خاطر بسپارید. سپس سعی کنید، آنها را به ترتیب از حفظ بگویید.



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در یک شنبه 16 / 12 / 1392




ویتامینی بر علیه عصبانیت

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: مصرف ویتامین های گروه B در کاهش عصبانیت و خستگی مفید است.

دکتر سید ضیاءالدین مظهری افزود: مصرف ویتامین های گروه B در افزایش یادگیری نیز مؤثر است.

وی گفت: گنجاندن مواد غذایی حاوی ویتامین های گروه B در تغذیه روزمره در کاهش عصبانیت، پیشگیری و درمان افسردگی و خستگی مفید است.

این متخصص تغذیه افزود: جگر، گوشت گوساله، ماهی، مرغ، تخمه آفتابگردان، تخمه کدو، جوانه گندم، حبوبات، غلات، شیر و لبنیات، گوجه فرنگی، کاهو، هویج، قارچ، انواع میوه و دانه ها و مغزهای روغنی از منابع غنی ویتامین های B هستند.

دکتر مظهری گفت: وجود 16 ماده معدنی ضروری در



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در شنبه 6 / 12 / 1392




چند نکته برای کوچک‌ تر نشان دادن بینی های گوشتی

چند نکته برای کوچک‌ تر نشان دادن بینی های گوشتی

چند نکته برای کوچک‌ تر نشان دادن بینی های گوشتی

بینی‌ های گوشتی از آن مواردی هستند که متخصص‌های زیبایی و گوش و حلق و بینی معمولا با کمی نگرانی بیشتر درموردشان نظر می‌دهند و بیشتر اوقات فقط می گویند «بهتر از قبل می‌شوی!»



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
:: برچسب‌ها: آیا بینی های گوشتی عمل می شود, بینی های گوشتی, عمل بینی گوشتی, کوچک نشان دادن بینی گوشتی,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در شنبه 29 / 11 / 1392




پوست شفاف مال هرکس نیست
یکی از رایج ترین سوالاتی که افراد بالای 20 سال از پزشکان خود می‌پرسند این است که برای جوان نگه داشتن و سفتی پوست از چه محصولات و کرم هایی باید استفاده کنند. حقیقت این است که کرم‌های ضد چروک در جوان ماندن پوست نقش مهمی دارند اما کافی نیستند.
 
مجله زندگی ایده آل: یکی از رایج ترین سوالاتی که افراد بالای 20 سال از پزشکان خود می‌پرسند این است که برای جوان نگه داشتن و سفتی پوست از چه محصولات و کرم هایی باید استفاده کنند. حقیقت این است که کرم‌های ضد چروک در جوان ماندن پوست نقش مهمی دارند اما به خودی خود کافی نیستند. چرا؟


:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
:: برچسب‌ها: غذای پوست‌ ، تغذیه ، زیبایی ، ضد چروک ، جوان ماندن پوست ، ,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




چهار روش برای استراحت دادن به مغز
آیا شما هم از فشارها و نیازهای زندگی مدرن خسته شده و حس می کنید مغزتان دیگر کشش تحمل آنها را ندارد؟ آیا بجای آنکه بخوابید و استراحت کنید در فیسبوک و توئیتر خود گشت می زنید و صبح ها وقتی بیدار می شوید ایمیل خود را چک می کنید؟
 
 
برترین ها :  آیا شما هم از فشارها و نیازهای زندگی مدرن خسته شده و حس می کنید مغزتان دیگر کشش تحمل آنها را ندارد؟ آیا بجای آنکه بخوابید و استراحت کنید در فیسبوک و توئیتر خود گشت می زنید و صبح ها وقتی بیدار می شوید ایمیل خود را چک می کنید؟

اگر شما هم از این دسته افراد هستید که هر روز اطلاعات زیادی را وارد مغزتان می کنید، باید بگوییم که تنها نیستید. ماریا کونیکووا، روانشناس روسی، پیام ساده ای برایتان دارد: نفس عمیق بکشید، تکیه بدهید و به هزینه هایی که این عادت ها برایتان دارند فکر کنید. کونیکووا چهار توصیه و پیشنهاد ساده برای افرادی دارد که می خواهد به مغزشان استراحت بدهند.



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
:: برچسب‌ها: مغز , استراحت , خواب,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




توصیه برای دریافت ویتامینها
ویتامین‌ها و مواد معدنی، موادی هستند که بدن انسان برای رشد و عملکرد طبیعی به آنها احتیاج دارد. بعضی از آنها واکنش‌های شیمیایی مهم و حیاتی را تسهیل می‌کنند و...
 

توصیه برای دریافت ویتامینها

ویتامین‌ها و مواد معدنی، موادی هستند که بدن انسان برای رشد و عملکرد طبیعی به آنها احتیاج دارد. بعضی از آنها واکنش‌های شیمیایی مهم و حیاتی را تسهیل می‌کنند و بعضی دیگر در ساختار بدن نقش دارند.

ویتامین ها و مواد معدنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن، رشد و توسعه سلول ها و ارگانهای بدن مورد نیاز  هستند. ویتامین ها به دو نوع محلول در چربی(A, K, D, E) و محلول در آب ( ویتامین C  ، ویتامین های گروه ب مانند   B6، B12 ، نیاسین، ریبوفلاوین، فولات) تقسیم می شوند. بدن انسان برای رشد و سالم ماندن به مواد معدنی مانند ( کلسیم، کروم، مس، ید، آهن، سلنیوم، روی ) نیز نیاز دارد.

 



 



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




دست شویی رفتنِ درست را یاد بگیریم
شما هم موقع شستن دست هایتان از این کارها می کنید؟
 
شستن دست ها به خودی خودش که بد نیست، مشکل از وقتی شروع می شود که یا راهکارهای قدرمی را فراموش می کنیم یا روز به روز راهکارهای تازه ای می شنویم. این راهکارها بعضا عجیب و غریب هستند اما چون همه طبق آنها عمل می کنند.
 

مجله تندرستی:
 شستن دست ها به خودی خودش که بد نیست، مشکل از وقتی شروع می شود که یا راهکارهای قدرمی را فراموش می کنیم یا روز به روز راهکارهای تازه ای می شنویم. این راهکارها بعضا عجیب و غریب هستند اما چون همه طبق آنها عمل می کنند، ما هم فکر می کنیم باید همین کار را انجام دهیم. در مورد شست و شوی دست هم دقیقا اوضاع به همین منوال است.


:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
:: برچسب‌ها: شستن دست , دستشویی رفتن,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




خود درمانی و خود سری در سردرد!
يكي از انواع سردرد كه شايد بتوان به عنوان رايج‌ترين و شايع‌ترين سردردها در ميان زنان و مردان از آن نام برد سردردهاي تنشي است این مطلب تكنيك ماساژ براي كاهش سردردهايي است كه در اصطلاح به آنها سردر.دهاي تنشي مي‌گوييم.
 


مجله سیب سبز: يكي از انواع سردرد كه شايد بتوان به عنوان رايج‌ترين و شايع‌ترين سردردها



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
:: برچسب‌ها: درمان , سردرد , ماساژ , سردردهای تنشی,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




آی کیو یا ای کیو: کدام مهمتر است؟
حتما شما هم اصطلاح «هوش هیجانی» را از این طرف و آن طرف شنیده اید.ش اید هم این را شنیده باشید که این نوع هوش تازه کشف شده، بسیار بیشتر از هوش سابق که با نمره ای به نام IQ سنجیده می شد، می تواند موفقیت آدمی را پیش بینی کند.



مجله موفقیت:
 حتما شما هم اصطلاح «هوش هیجانی» را از این طرف و آن طرف شنیده اید.ش اید هم این را شنیده باشید که این نوع هوش تازه کشف شده، بسیار بیشتر از هوش سابق که با نمره ای به نام IQ سنجیده می شد، می تواند موفقیت آدمی را پیش بینی کند. در این مقاله ابتدا هوش هیجانی را بررسی می کنیم تا شما داوطلبان با آن بیشتر آشنا شوید؛ سپس کاربرد هر یک از نکات گفته شده در مقاله را برای شما بیان می کنیم.


«هوش هیجانی» را اینگونه تعریف کرده اند:



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
:: برچسب‌ها: هوش هیجانی , EQ , IQ , آی کیو , ای کیو,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




با این 5 کار اصلاحی، خانم زیباتری می‌شوید
داشتن کیف لوازم آرایش با مارک های عالی و رنگ های خوش رنگ دلیل بر زیبا شدن نیست بلکه کافی است بلد باشیم چطور از لوازم آرایش برای برطرف کردن ایرادهای چهره مان استفاده کنیم. از طرفی گاهی آرایش کردن باعث بالا رفتن سن می شود.
 



مجله تندرستی:
داشتن کیف لوازم آرایش با مارک های عالی و رنگ های خوش رنگ دلیل بر زیبا شدن نیست بلکه کافی است بلد باشیم چطور از لوازم آرایش برای برطرف کردن ایرادهای چهره مان استفاده کنیم. از طرفی گاهی آرایش کردن باعث بالا رفتن سن می شود. برای آنکه مرتکب این خطاها نشویم، به این موارد 


:: موضوعات مرتبط: سلامت، سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




7 فایده بازی های رایانه ای
بازی‌های رایانه‌ای علاوه بر جنبه‌های منفی، ویژگی‌های مثبت نیز دارند. این مزایا در چند سال اخیر مورد توجه دانشمندان قرار گرفته و به نتایج جالبی انجامیده است. نتیجه بررسی های مربوط به 7 مورد از سودمندی های این بازی ها را بخوانید...
 

عصر ایران : بارها در مورد عوارض جسمی و ذهنی بازی‌های رایانه‌ای مطالبی خوانده یا شنیده‌ایم. مثلا این که کمبود تحرک جسمی در حین بازی‌های رایانه‌ای سبب بروز مشکلاتی نظیر افزایش وزن (به ویژه در میان کودکان و نوجوانان) می‌شود. یا این که بسیاری از بازی‌های خشن می‌توانند اثرات نامطلوبی را بر روی روحیه و ذهن افراد داشته باشد.


 بازی‌های رایانه‌ای امادرست مانند هر پدیده‌ دیگر ساخت دست بشر علاوه بر جنبه‌های منفی، ویژگی‌های مثبت نیز دارند. مزایای بازی‌های رایانه‌ای در چند سال اخیر مورد توجه دانشمندان قرار گرفته و به نتایج جالبی هم انجامیده است. آشنایی با نتیجه بررسی های مربوط به 7 مورد از سودمندی های این بازی ها خالی از لطف نیست:


:: موضوعات مرتبط: سلامت، سلامت عمومی ، دانش و فناوری، ،
:: برچسب‌ها: بازی , بازی رایانه ای,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در دو شنبه 26 / 11 / 1392




کمردرد چه ربطی به کف پا دارد؟!
شاید شما هم تا به حال در آگهی‌های مطبوعات و اینترنت عبارت «اسکن کف پا» به چشم‌تان خورده باشد. اسکنی که با استفاده از آن می‌توانید مشکلات کف پا را بررسی کرده و بهترین کفی‌های طبی اختصاصی را برای خود بسازید.
 
مجله سیب سبز: شاید شما هم تا به حال در آگهی‌های مطبوعات و اینترنت عبارت «اسکن کف پا» به چشم‌تان خورده باشد. اسکنی که با استفاده از آن می‌توانید مشکلات کف پا را بررسی کرده و بهترین کفی‌های طبی اختصاصی را برای خود بسازید. پس اگر در راه رفتن مشکل دارید یا کفش‌های معمولی پای‌تان را اذیت می‌کند یا حتی اگر


:: موضوعات مرتبط: سلامت، سلامت عمومی ، ،
:: برچسب‌ها: اسکن کف پا , کف طبی , کمردرد,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در دو شنبه 26 / 11 / 1392




بدن بسیار عجیب و باور نکردنی یک زن انگلیسی !! + عکس
یک زن انگلیسی نمی تواند از موبایل و کامپیوتر و هر وسیله برقی که میدان مغناطیسی دارد، استفاده کند. او به توصیه پزشکان حق استفاده از کتری برقی را ندارد و ماشین لباسشویی را در زیر زمین بتونی قرار داده است وکار کردن با اینترنت برایش آرزو شده است.

جنیس تانی کلیف 55 ساله  هر شب در زیر نور شمع با همسرش به بازیهایی همچون لابیرنت و اسکرابل مشغول است



:: موضوعات مرتبط: سلامت، سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در یک شنبه 25 / 11 / 1392




نفت درمانی! +عکس

در این منطقه اعتقاد دارند که نفت دارای خواص درمانی است و برای درمانی بیماریهایی مثل اگزما موثر است.

 

باشگاه خبرنگاران: در این منطقه اعتقاد دارند که نفت دارای خواص درمانی است و برای درمانی بیماریهایی مثل اگزما موثر است.

در زمان اوج این منطقه در سال های 1980 حدودا 75 هزار مراجعه کننده در سال داشته است اما بعد از فروپاشی شوروی کل حمام های نفت خام بسته شدند و حال بعد از چند دهه مجددا راه اندازی شدند.

قدمت این حمام ها بقدری است که حتی در سفر نامه مارکوپولو نیز ازآن نام برده شده است.



:: موضوعات مرتبط: سلامت، سلامت عمومی ، ،
:: برچسب‌ها: نفت درمانی , حمام,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 24 / 11 / 1392




صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by sooshians This Template By Theme-Designer.Com